موسیقی بازی Zombies Ate My Neighbors
یک بازی ویدئویی است که توسط LucasArts توسعه یافته و توسط Konami برای کنسولهای Super NES و Sega Mega Drive/Genesis در سال 1993 منتشر شده است.
مجموعه افکت های صوتی مکمل :
درباره بازی Zombies Ate My Neighbors
یک یا دو بازیکن کنترل قهرمانهای داستان یعنی Zeke و Julie را به دست میگیرند تا همسایگان اصلی را از دست هیولاهایی که اغلب در فیلمهای ترسناک دیده میشوند، نجات دهند. به آنها در این کار کمک می کند انواع سلاح ها و قدرت های بالا که می توانند برای نبرد با دشمنان متعدد در هر سطح استفاده شوند. عناصر و جنبههای مختلف فیلمهای ترسناک در بازی مورد اشاره قرار میگیرند که برخی از محتوای خشنتر آن در مناطق مختلف مانند اروپا و استرالیا سانسور میشوند، جایی که تنها با نام زامبی شناخته میشود.
اگرچه این بازی موفقیت تجاری زیادی نداشت، اما به دلیل سبک گرافیکی، طنز و گیم پلی عمیقش مورد استقبال قرار گرفت. این بازی دنبالهای به نام Ghoul Patrol را ایجاد کرد که در سال 1994 منتشر شد.
Developer(s) | LucasArts[a] |
---|---|
Publisher(s) | Konami Disney Interactive (Re-release) |
Designer(s) | Mike Ebert |
Programmer(s) | Dean Sharpe |
Artist(s) | Collette Michaud |
Composer(s) | Joe McDermott |
Platform(s) |
|
Release | Super NES
Genesis
Windows, Switch, PlayStation 4, Xbox One
|
Genre(s) | Run and gun |
Mode(s) | Single-player, Cooperative |
دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.