پیشنهادات و شکایات

پیشنهادات و شکایات

موسسه لیناسافت در راستای جذب رضایت مشتریان عزیز نسبت به افزایش و ارایه خدمات گسترده در برنامه های پیش رو اقدام به راه اندازی بخش دریافت شکایات نسبت به خدمات و سرویس های ارایه شده در سایت لیناسافت و مجموعه های آن نموده است.

شما کاربر عزیز می توانید در صورت عدم رضایت از هر یک از بخش ها،امکانات،نوع سرویس،راهنمایی،ثبت سفارش و غیره شکایات خود را از طریق فرم زیر به اطلاع مدیریت رسانده تا نسبت به رفع آن اقدام شود.

لطفا اطلاعات خواسته شده در فرم را به دقت پر نماید تا روند رسیدگی به شکایت شما تسریع یابد. جهت اعلام نتیجه و وصول شکایت حداقل 3 ساعت زمان و در حالت کلی 12 ساعت زمان برای رسیدگی در نظر گرفته شده است.

همچنین در صورتی که پیشنهاد یا فکر یا ایده ای دارید که مایل هستید با ما مطرح کنید تا نسبت به راه اندازی و یا ارایه آن اقدام کنیم خوشحال می شویم نظرات سازنده شما را هم داشته باشیم.


به ما ایمیل بفرستید

0 + 2 = ?

ندای تصویر، سرعت در کار، دارا بودن بزرگترین آرشیو صوتی، استفاده از تخصص های ماهر، رعایت اصول و مبانی کارگردانی و تنظیم صدا شعار ما در عمل به تعهد خدماتی خود قرار داده است.

ندای تصویر اولین و بزرگترین سایت دانلود افکت صوتی بدون تبلیغ در کشور با 6 سال سابقه درخشان با بیش از 900000+ افکت صوتی متنوع

 تمامی حقوق این سایت محفوظ و برای موسسه ندای تصویر است.

سئو و طراحی